Tovább a tartalomhoz Tovább a lábléchez

Kulonleges_borfotozas_a_NIVEA-tol1

Különleges bőrfotózás a NIVEA-tól

Mindössze egy ingyenes UV-kamerás fotó a Hegyvidéki Napokon, és bárki megtudhatja, károsodott-e bőre a túlzott vagy védekezés nélküli napozás miatt. A NIVEA magyarországi képviselete a Hegyvidékre is elhozza különleges szolgáltatását, ami felfedi a még rejtett, de a bőrfelszín alatt a nap hatására a múltban már kialakult szeplőket, foltokat.

A Hegyvidéki Napokon a NIVEA szombaton és vasárnap is vár mindenkit UV-védő Pont állomásán. A gyerekeket napvédelmi játék szórakoztatja, aminek a végén ajándékokat kapnak. A NIVEA standját meglátogató felnőtteknek női és férfi termékmintákkal kedveskednek. A helyszínen NIVEA Sun, NIVEA Sun Kids és NIVEA Baby Sun baba-, gyermek- és felnőttnapozószerek is kipróbálhatók.
„A NIVEA titka több mint száz év kutatásfejlesztése, aminek során a bőrápolási szakértelmet a napvédelem területére is átültette a cég már az 1930-as években, a NIVEA Sun márka keretei között” – mondta Tantics Viktória, a NIVEA termékeket Magyarországon forgalmazó Beiersdorf Kft. márkamenedzsere.
A NIVEA Creme-et 1911-ben alkották meg. Ez alapozta meg a NIVEA márkát és annak bőrápolási hírnevét. A krém Euceritet tartalmaz, ami új, stabil krémgyártási technológiát tett lehetővé. A kozmetikai iparban ma is ez a formula a modern krémgyártás alapja.
A napozószerek fejlesztése az 1930-as években kezdődött meg, a cég a világon az elsők között gyártott napozáshoz használható kozmetikumokat. Ezt követően a napozószerek UVB-sugár-blokkoló hatásának bemutatására kidolgoztak egy a napvédelem mértékét bemutató rendszert, ami végül alapjává vált a ma ezekben a termékekben használatos faktorszámrendszernek. Jelenleg a NIVEA Sun a világ első számú napozószermárkája.*Kulonleges_borfotozas_a_NIVEA-tol2Egy felmérés szerint Magyarországon a nők hatvanegy százaléka nem használ napozószert**. Ennek egyik fő oka az, hogy az emberek sem a napfényben jelen lévő UV-sugárzás hatásairól, sem pedig a napvédő termékek működéséről nem rendelkeznek elegendő információval.
A NIVEA Sun sokszínű kínálatában felnőttek, gyerekek, kisbabák számára is megbízható, UVA/UVB-szűrőket is tartalmazó napozószerek szerepelnek. A termékek jellegzetes illata a strandok állandó „résztvevője”. Megbízható minősége, kellemes használati tulajdonságai minden évben vásárlók tízezreit vonzzák Magyarország-szerte is.
A Hegyvidéki Napokra egy egyedi szolgáltatással is érkezik a NIVEA. „A Beiersdorf Kft., a NIVEA termékeket gyártó cég hazai leányvállalata a tizenkettedik kerület hűséges »polgára«, hiszen évtizedek óta itt van a magyar iroda – folytatta Tantics Viktória. – Dolgozói önkéntesként többször részt vettek már hegyvidéki környezetvédelmi és jótékonysági akciókban. Az idén a NIVEA Sun márka egy különleges, UV-kamerával végzett fotózási programot indított, amit nyári szabadtéri rendezvényeken próbálhatnak ki az érdeklődők. A felvételek megmutatják, vannak-e olyan múltbeli, a napégés vagy túlzott napozás miatt kialakult hiperpigmentációs elváltozások – szeplők, foltok – a bőrben, amik még nem jelentkeztek a felszínen, továbbá azt is, hogy mekkora védettséget jelent a napvédőszer a bőr számára. Egy UV-kamera-felvétel készítése mindössze három percet vesz igénybe, és a részvétel teljesen ingyenes.”

 

* Forrás: Euromonitor International Limited; NIVEA a napozó kategóriában, beleértve a napvédő, napozás utáni és önbarnító termékeket; 2014. évi értékesítési érték szerint

** Forrás: NIVEA BHT kutatás, Millward Brown, 2013, Magyarország